Матеріал: 

У 1-А класі навчається 25 учнів. З них  11 хлопчиків та 14 дівчаток. Всі учні проживають у благополучних сім’ях. В повних сім’ях проживає 19 дітей, у неповних -6.

Барчук Олександр  проживає з мамою, сім’я  неповна після розлучення батьків.  Мати Сироти Олександра позбавлена батьківських прав, тому хлопчика піклує лише батько. Ці діти забезпечені необхідним мінімумом одягу, взуття, постільних речей, іграшок, книг.

Учні стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів.

Гарно організована гурткова робота. Гурток англійської мови відвідують всі учні класі, гурток хореографії – 16 учнів, гурток малювання – 10 учнів.

Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями, батьки надають якісну допомогу для зменшення адаптативного періоду.

Більшість дітей  фізично здорові. Але перед класним колективом поставлено ряд проблем.

Насамперед, це навчання дітей, які мають вади здоров’я. Мирна Анастасія – слабкий зір. Кравчук  Катерина, Савчук Вадим – часті простудні захворювання.

Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів.  Але частина дітей схильна до порушень дисципліни. ( Багрій Олександра, Марчук Богдан, Лемездало Олександр).

Велика частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. (Вельська Катерина, Іванова Владислава, Волкова Наталія, Фільченко  Владислав, Козютинська Ярослава, Біла Валерія )  Більшість учнів навчаються iз задоволенням .

Труднощі у навчанні виникають у Кравчука Богдана, Маленка Олександра,  Брунько Марії.

У класі є діти з логопедичними вадами: Маленко Олександр, Брунько Марія,  Бровчук Денис,  Капітан Артем.

Високий рівень агресії виявлено у Кривенко Катерини та Бойка Олександра ( тестування проводила шкільний психолог 09.09.2010.)

Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко  органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. У стосунках мiж дiтьми присутні  спiвчуття, теплота,  толерантність до помилок товариша.

Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.

Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем:

  1. Систематична виховна робота, спрямована на виховання співчутливого, милосердного ставлення до дітей зі слабким здоров’ям.
  2. Регулярні бесіди з дітьми, схильними до порушень дисципліни. Організація тісної співпраці з батьками цих учнів.
  3. Забезпечення допомоги у навчанні для учнів, які мають проблеми з вивченням певних предметів.
  4. Організація позакласних заходів з метою згуртування класного колективу.

 

 

 

 

 

Вчительска мережа online