Матеріал: 

Тема. Фізичні вправи і здоров'я

Мета: продовжити формувати знання про умови; що сприяють фізичному розвитку дитини; розвивати прагнення займатися спор­том, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової зарядки; вихо- вувати старанність, наполегливість.

ХіД УРОКУ

1. Вступне слово вчителя

— Той, хто мало рухається, росте кволим, погано вчиться, хво- робливий, має відхилення у фізичному розвитку. Фізичних вправ лише на уроках фізкультури недостатньо. Домашній час має бути насичений рухом. Це ранкова гімнастика, прибирання кімнати, посильна робота по господарству, догляд за домашніми тваринами тощо. Це і рухливі ігри, і заняття спортом у гуртку чи всією сім'єю.

Щоб зміцнити своє здоров'я за допомогою фізичних вправ або спор­ту, треба мати терпіння і силу волі. Сформованих вмінь і певних ре- зультатів можна досягти лише після наполегливих тренувань і що- денних занять.

Робота за підручником

Учитель. Щоб бути бадьорим, треба щодня протягом 10-12 хв зранку заряджатися енергією під час ранкової зарядки.

Вивчення комплексу ранкової зарядки № 1 (С. 20-23).

Учитель. Рухливі ігри допомагають краще розвиватися фі-

зично.

Вивчення рухливої гри «Влучити в ціль» (С. 23).

— Розгляньте малюнки на с. 18-19. Що роблять діти? Дайте їм імена. Складіть речення про те, якими фізичними вправами чи ви­дами спорту займаються ваші однолітки.

Висновок: фізичні вправи потрібно вчитися виконувати правиль­но. Тільки тоді отримаєш найбільше користі для організму.

Робота в зошиті

1) С. 16 № 1. Розгляньте малюнки. Розкажіть, якими видами спорту займаються діти. Складіть речення. А якими видами спорту любите займатися ви?

2) С. 17 № 3. Розучування фізкультхвилинки.

Хто там, хто там вже втомився       (Оплески.)

І наліво похилився?   (Нахили.)

Треба всім нам разом встати —       (Усі встають.)

Фізкультпаузу почати.          (Оплески.)

Руки вгору, руки в боки — (Далі — за текстом...)

І зроби чотири кроки,

Руки вгору, руки вниз —

На сусіда подивись,

І тихесенько сідай,

Працювати починай!

3) С. 17 № 2. Розгляньте малюнки.

Порівняйте їх. Знайдіть 6 розбіжностей.

4) № 4. Укладіть прислів'я. Поясніть їх.

Ходи більше — ...     ...бігай,

Якщо хочеш бути сильним — ...     ... й проживеш довше.

Якщо хочеш бути красивим — ... .бігай,

Якщо хочеш бути розумним — ... .дивись на здоров'я.

Не дивись на вік, .     .бігай.

4. Підсумок уроку

Якою росте дитина, що мало рухається?

Якими фізичними вправами можна займатися у школі?

Якими фізичними вправами можна займатися поза шко­лою?

Які спортивні секції ви відвідуєте?

Які поради щодо занять спортом ви запам'ятали?

Чи є у вас якісь власні досягнення?

Що вам допомогло досягти успіху? (Наполегливість, сила волі, систематичність занять, старанність тощо)

Вчительска мережа online